طراحی سایت توسط تیم تخصصی طراحی وب سایت

Wiki Article



نحوه شناسايي برند از طريق طراحي وب سايت

راهنماي سبک شما مبنايي است که مي خواهيد وب سايت شما چگونه به نظر برسد. شما رنگ، قالب، تايپوگرافي و موارد ديگر را براي هر صفحه در وب سايت خود تعيين مي کنيد. اين تضمين مي کند که هر بار که فردي عنصري را به سايت شما اضافه مي کند، با صفحات ديگر سازگار است.

به تيم خود کمک خواهيد کرد تا در وب سايت شما نيز ثبات ايجاد کند. آنها مي توانند هر زمان که عنصري را به سايت شما اضافه کنند به راهنماي سبک شما ارجاع دهند. کار با وب سايت شما و افزودن عناصر به آن را براي افراد مختلف آسان تر مي کند.

وقتي طراحي ثابتي در سراسر وب سايت خود داشته باشيد، سايت منسجم تري ايجاد مي کنيد. مخاطبان شما مدت زمان بيشتري در سايت شما درگير خواهند شد و برند را به رسميت مي شناسند. اين به شما کمک مي‌کند تا تبديل‌هاي بيشتري به دست آوريد.

4. تصاويري هدفمند
شرکت ها به سرعت عناصر بصري را ادغام مي کنند زيرا به بهبود تعامل در وب سايت کمک مي کنند. در واقع، مشتريان 10 برابر بيشتر با يک ويديو ارتباط برقرار مي کنند تا متن.

در حالي که عناصر بصري براي تعامل و تجزيه متن عالي هستند، برخي از کسب‌وکارها با تصاوير زياده‌روي مي‌کنند. سايت هاي آنها مملو از عکس و فيلم است. باعث مي شود سايت احساس بي نظمي و درهم ريختگي کند.

ممکن است فکر کنيد که يکپارچه‌سازي و فراواني عکس‌ها و ويديوها براي افزايش تعامل بسيار خوب است، اما اگر تعداد آنها خيلي زياد باشد، ممکن است بسيار زياد باشد. تعداد زياد تصاوير خواندن را در صفحه دشوار مي کند.

اگر مي خواهيد با سايت خود موفقيت را مشاهده کنيد، بايد بين تصاوير و متن در صفحه خود تعادل ايجاد کنيد. به خاطر تلاش براي افزايش مشارکت تا حد امکان، عناصر بصري را اضافه نکنيد.

از عناصر بصري به طور هدفمند استفاده کنيد. اگر بلوک متني داريد که جزئيات خدمات خود را نشان مي دهد، يک ويديو در زير آن متن ادغام کنيد که خدمات شما را بيشتر توضيح دهد. اين همچنان به مخاطبان شما نقطه علاقه اي براي تعامل مي دهد و آنها را درگير مي کند.

وقتي مي دانيد چرا طراحي وب سايت مهم است، تصميمات زيرکانه تري در مورد سايت خود مي گيريد. همانطور که وب سايت رويايي خود را مي سازيد، بسيار مهم است که سايت خود را با عناصر بصري بيش از حد بارگذاري نکنيد.

5. کپي خوب
مخاطبان شما براي به دست آوردن اطلاعات مهم از وب سايت شما بازديد مي کنند. اين مهم است که وقتي اطلاعاتي را در سايت خود قرار مي دهيد، کپي با کيفيت بنويسيد.

نوشتن کپي خوب باعث مي شود مخاطبان شما مدت بيشتري در صفحه درگير شوند. آنها تمام اطلاعات شما را مي خوانند و در مورد کسب و کار شما مي آموزند. سبک نوشتاري شما بايد با سبک وب سايت شما براي سازگاري هماهنگ باشد.

محتواي سايت شما به اندازه طراحي کلي اهميت دارد، بنابراين لازم است اطلاعات ارزشمندي را به مخاطبان خود ارائه دهيد.

6. دکمه هاي فراخوان براي اقدام (CTA).
هنگامي که سرنخ ها را در سايت خود داريد، مي خواهيد آنها را به سمت تبديل هدايت کنيد. يکي از عناصر کليدي آن دکمه فراخواني براي اقدام (CTA) شماست . اهميت طراحي وب زماني آشکار مي شود که شما سعي مي کنيد مخاطبان خود را وادار به فعاليت کنيد.

يک دکمه CTA که به خوبي طراحي شده است، مخاطبان شما را وادار مي کند تا به مرحله بعدي بروند. اين دکمه ها در طراحي شما قرار مي گيرند اما در صفحه برجسته مي شوند. چشم مخاطب شما بلافاصله به سمت اين دکمه ها مي رود.

چرا CTA ها در طراحي وب مهم هستند؟

اگر طرح رنگي سياه، سفيد، خاکستري و زرد داشتيد، يک دکمه زرد CTA در مقايسه با اين رنگ هاي ديگر در صفحه برجسته مي شد. همچنان با اين طرح مطابقت دارد، اما افراد به طور خودکار به سمت يک دکمه زرد روشن کشيده مي شوند.

با ادغام دکمه هاي CTA در طراحي وب سايت خود، به نتايج بهتر در صفحه خود کمک خواهيد کرد.

7. سرعت صفحه
شما مي توانيد يک طراحي وب سايت عالي داشته باشيد، اما مهم نيست که مخاطبان شما هرگز آن را نبينند. سرعت صفحه يک عنصر مهم در طراحي وب است. اين more info تضمين مي کند که صفحه شما به سرعت بارگيري مي شود، بنابراين مخاطبان شما مي توانند به اطلاعات سريع دسترسي پيدا کنند.

مخاطبان شما از منتظر ماندن براي بارگذاري کند صفحات متنفرند. اگر بارگذاري صفحه شما بيش از حد طول بکشد، مخاطبان شما علاقه خود را از دست خواهند داد. آنها به نتايج جستجو باز مي گردند و به جاي آن صفحه رقيب را انتخاب مي کنند.

با استفاده از Google PageSpeed ??Insights مي توانيد سرعت صفحه خود را بررسي کنيد . اين ابزار به شما اين امکان را مي دهد تا ببينيد که سايت شما در حال حاضر با چه سرعتي بارگذاري مي شود و در کجا مي توانيد پيشرفت هايي انجام دهيد . شما بايد اين پيشرفت ها را خودتان انجام دهيد.

گزينه ديگر تکيه بر خدمات سرعت صفحه از يک شرکت بازاريابي ديجيتال است. اين به شما اين امکان را مي دهد که از مزاياي يک صفحه بارگذاري سريع بهره مند شويد و در عين حال بر اجراي تجارت خود تمرکز کنيد.




طراحی سایت خدمات طراحی وب سایت حرفه‌ای 

Report this wiki page